piątek, Październik 18, 2019
Biznes

Fotobudki – miejsce gdzie można zaznać odrobiny szaleństwa i dobrej zabawy

19Views

Sprzedaż fotobudek stwarza rozmaite możliwości rynkowe. Przecież fotobudka to nie tylko pomieszczenie, do którego można wejść, ale i miejsce, gdzie można wypromować wiele innych akcesoriów.

Jakich innych akcesoriów można użyć w fotobudce?

A choćby kapeluszy, masek, okularów, sztucznych włosów czy okularów przeciwsłonecznych. Nie jest tajemnicą, że takie wystylizowane pozy i zdjęcia są o wiele zabawniejsze i atrakcyjniejsze wizualnie. Producenci fotobudek mają tego świadomość i dlatego nawiązują współpracę z firmami specjalizującymi się w tego typu gadżetach. W końcu obie strony będą miały z tego korzyści i ewentualną gotówkę, gdy dojdzie do skutku sprzedaż fotobudek. A klienci mają podczas zdjęć możliwość wcielenia się w różne postaci, co czasem przynosi zaskakujące i komiczne metamorfozy.

Do czego można porównać fotobudkę?

Na pewno do gabinetu luster. Tam też ludzie robią śmieszne miny, mają powykrzywiane twarze i są kimś zupełnie innym niż na co dzień. Na ich buziach widać zadowolenie i uśmiech. Podobne emocje wywołuje cyrk. W nim również można ujrzeć clownów z perukami na głowie i wymazanymi na kolorowo obliczami. Ich twarze są tak kolorowe i odmienne od innych, że wywołują zaskoczenie. Cyrk jest przecież miejscem, w którym liczy się efekt zaskoczenia. A kto ma to zrobić jak nie zaprawiony w bojach scenicznych clown. Fotobudkę można też porównać do skrzyni magika. Ona też jest nieprzewidywalną. Z tą tylko różnicą, że ludzie w niej znikają, a nie robią sobie selfie.

Czy fotobudka jest lepsza od aparatu w telefonie?

Z pewnością, bo robi znacznie wyraźniejsze i wyprofilowane zdjęcie. Twarze na nich nie są rozmyte ani nie są zamglone. Jest to spory atut, gdyż profesjonalne zdjęcia właśnie takie powinny być. Poza tym w fotobudce są one natychmiast drukowane, czego nie da się zrobić w zwykłym telefonie. Klienci są też zadowoleni z ostrości zdjęć z fotobudki. Sprzyja temu zaciemniona lokalizacja i kotara umieszczona przed wejściem do fotobudki.

Skąd pojawiła się moda na tego typu rozrywkę?

Przywędrowała ona do nas z Ameryki podobnie jak większość nowych technologii. Przecież smartfony, tablety czy laptopy również narodziły się za Oceanem. Polska jako kraj dopiero rozwijający się czerpie wzorce płynące od silniejszych mocarstw. Toteż nie ma się co dziwić, że docierają do nas z pewnym opóźnieniem. Nie oznacza to jednak, że nie zostaną one szybko przez nas rozszyfrowane i zaaprobowane. A wręcz przeciwnie.

Artykuł powstał we współprazy z https://smove.pl/ – sprzedaż fotobudek